اگر به دنبال راه حل موثری هستید که به شما کمک کند اثرات یائسگی را معکوس  و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید، تزریق ژل و چربی را برای  واژن خود انتخاب کنید. این درمان می‌تواند با معکوس کردن شلی دیواره‌های واژن و بازیابی روان‌کاری برای ارضای جنسی کمک کند. ازتزریق ژل و چربی استفاده کنید تا دوباره احساس  یک زن کامل را داشته باشید.

در اصل باید گفت یائسگی و سال‌های بعد از آن تقریباً برای همه زنان می‌تواند زمان سختی باشد. در طول سال‌های بلوغ جنسی، زنان با طیف وسیعی از مسائل مانند دردهای قاعدگی، بارداری و زایمان دست و پنجه نرم می‌کنند و پس از آن دوران یائسگی پیش  می‌آید. کاهش هورمون‌هایی مانند استروژن و پروژسترون می‌تواند اثرات نامطلوب دیگری نیز  داشته باشد. خوشبختانه، تزریق ژل و چربی برای جوا‌ن‌سازی واژن می‌تواند به معکوس کردن برخی از علائم کمک کند. با انجام این درمان، زنان می‌توانند سطح اعتماد به نفس خود را بازیابند، دوباره احساس زنانگی  و زندگی عادی‌تری داشته باشند.

در حالی که  درمان‌های متعددی برای رفع این مشکل وجود دارد،  آن‌ها  تنها می‌توانند مقداری تسکین ایجاد و راه حل‌های طولانی مدت نیستند. اما تزریق ژل و چربی واژن یکی از موثر و مقرون به صرفه‌ترین راه درمان در مقایسه با گزینه‌های دیگری است.

هنگامی که  این روش انجام می‌شود،  بافت‌ها  ترمیم را شروع خواهند کرد. پس از درمان نیز بیمار یک دوره چند روزه دارو مصرف خواهد کرد تا  به عفونت دچار نشود. همچنین به توصیه کلینیک آفتابگردان، بیمار تا مدت 2 هفته از انجام ورزش‌های سنگین و یا ماساژ باید خودداری کند.  1 ماه پس از انجام عمل نیز  برای معاینه به پزشک باید  مراجعه داشته باشد تا  مجوز  سرگیری فعالیت جنسی عادی را دریافت کند.

روش تزریق ژل و چربی واژن برای افرادی که دچار بیماری روماتیسم، آلرژی و یا باردار هستند، توصیه نمی‌شود. اما خانم‌های مسن، افرادی که لابیای کوچک و یا لاغر دارند کاندیدای مناسب تزریق ژل و چربی واژن هستند.   به این نکته نیز باید اشاره کرد که  انجام این روش  با مزایای زیادی مانند درمان سرپایی، عدم افتادگی لابیا و غیره همراه است.

انجام آزمایشات انعقاد خون، قطع مصرف داروهای انعقاد خون و ویتامین و آسپرین، عدم عفونت و  یا مشورت با پزشک از مهم‌ترین نکاتی است که قبل از تزریق ژل و چربی واژن باید به آن توجه کرد. پس  اگر قصد دارید تزریق ژل و چربی  واژن را امتحان کنید، بهتر است با پزشکان کلینیک آفتابگردان مشاوره داشته باشید.